دکتر باتری، فروش باتری ماشین در محل، پرداخت در محل.

تست باتری ماشین

بازدید: 636 بازدید

مهم است که باتری و سیستم الکتریکی خود را به طور مرتب آزمایش کنید، نه فقط زمانی که شروع به نشان دادن نشانه های ضعف می کند. تست باتری ماشین دو بار در سال به شما کمک می کند هزینه هایتان را کاهش دهید.

اکثر باتری فروشان یک آزمایش ساده بر باطری انجام میدهند. برای انجام این آزمایش ساده به نزدیک ترین فروشگاه باتری ماشین محلتان مراجعه کنید .

باتری های ماشین عموما از 6 سلول گالوانی که به صورت مدار سری می باشند ، تشکیل شده اند. هر سلول 2.1 ولت از 12.6 کل شارژ باتری ماشین را تامین می کند.

در طی تخلیه شارژ باتری ماشین طی فرآیند شیمیایی الکترونها آزاد شده و اجازه ایجاد جریان به هادی ها برای تولید الکتریسیته را می دهند. همانطور که شارژ باتری ماشین تخلیه شود اسید الکترولیت با مواد صفحات واکنش می دهد و سطح آنها سولفاته می شود.

زمانی که باتری ماشین مجددا شارژ شود واکنش شیمیایی معکوس عمل می کند. سطح سولفاته شده به سرب دی اکسیده شده تبدیل می شود. با صفحاتی که به حالت اولیه باز گشته اند این فرایند ادامه پیدا می کند.

چه مقدار ولتاژ باید باتری خودرو داشته باشد؟

باتری هایی که شارژشان کامل است مقدار ولتاژشان باید 12.6 ولت یا بالاتر باشد و هنگامی که موتور در روشن شدن ا است، این اندازه گیری باید 13.7 تا 14.7 ولت باشد.

اگر شما یک مولتی متر ندارید تا ولتاژ باتری خود را به شما بگوید، می توانید با روشن کردن ماشین و روشن کردن چراغ ها، یک آزمایش سیستم الکتریکی انجام دهید. اگر نور چراغها کم باشد ، این نشان می دهد که چراغ ها از باتری برق خالی می کنند و ممکن است دینام مشکل داشته باشد این مشکل باعث می شود که برق کم یا بدون شارژ به چراغها ارسال شود.

خواندن  راهنمای خرید بهترین شارژر و جامپ استارتر باتری ماشین

اگر چراغ هنگام روشن شدن موتور روشن تر می شود، این بدان معنی است که دینام خودرو مشکل دارد، اما ممکن است به اندازه کافی در حالت آماده به کار برق تولید نشود تا باتری به درستی شارژ شود. اگر چراغ دارای روشنایی نرمال و شدت در هنگام حرکت موتور تغییر نکند، سیستم شارژ خودرو احتمالا به طور معمول عمل می کند.

دسته‌بندی دانستنیهای باتری ماشین
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت
Call Now Button